Looking For Anything Specific?

אבישי יחזקאל - אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד.

בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אחיו ספד לו בבכי גדול: לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע בבני ברק הובא למנוחות:

'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. Ljfzjlegthll5m
Ljfzjlegthll5m from hamechadesh.b-cdn.net
בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. אחיו ספד לו בבכי גדול: הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו.

אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד.

אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. הלוויתו של אבישי יחזקאל, ששימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד, נערכת בבית העלמין פוניבז' בבני ברק • יעקב שלום יקבר בבית העלמין סגולה בפתח . הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון . הגנת על הילד כמו נשר, . הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר. אחיו ספד לו בבכי גדול: הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע בבני ברק הובא למנוחות: סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד.

הותיר אחריו אישה הרה וילד בן שנתיים. אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום.

אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד. 4vtztfrjpafghm
4vtztfrjpafghm from a7.org
הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. הרב אבישי יחזקאל זל גונן על בנו הפעוט ונרצח בפיגוע. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר.

לווית הרב אבישי יחזקאל, שהותיר אחריו אלמנה ויתום, החלה בשעה 9:30.

הגנת על הילד כמו נשר, . אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון . סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע בבני ברק הובא למנוחות: אחיו ספד לו בבכי גדול: אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר. הלוויתו של אבישי יחזקאל, ששימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד, נערכת בבית העלמין פוניבז' בבני ברק • יעקב שלום יקבר בבית העלמין סגולה בפתח . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. הותיר אחריו אישה הרה וילד בן שנתיים.

אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. הגנת על הילד כמו נשר, . הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון . 'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה.

הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע. 35mqutkcyuvhhm
35mqutkcyuvhhm from s1.kikar.co.il
'אני שומע יריות, תישאר בבית', ספד לו אחיו עובדיה. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע בבני ברק הובא למנוחות: הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. ההלוויה הראשונה של אחד מחמשת הנרצחים התקיימה בבית הקברות . אחיו ספד לו בבכי גדול:

הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל.

ההלוויה הראשונה של אחד מחמשת הנרצחים התקיימה בבית הקברות . אחיו ספד לו בבכי גדול: עובדיה, אחיו, סיפר כי אבישי, בן 29, הגן בגופו על . אף לא אחד מקורבנות הפיגוע הרצחני בבני ברק חשב שיסיים את חייו בצורה כה אכזרית. הרב אבישי דוד יחזקאל היד נרצח בעודו מדבר עם אחיו בטלפון . אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע בבני ברק, נקבר הבוקר בעיר בנוכחות מאות מלווים. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו. הלוויתו של הרב אבישי דוד יחזקאל. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. הגנת על הילד כמו נשר, . סרוגים | מאות בני אדם מלווים כעת בבני ברק את אבישי יחזקאל היד. בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום. הוא יצא אתמול לטיול עם בנו הפעוט, ובזמן הפיגוע גונן בגופו על הילד שלא נפגע.

אבישי יחזקאל - אבישי יחזקאל זל היה בן 30, בוגר ישיבת משכנות התורה, שימש כמלמד בתלמוד תורה אור דוד.. אחיו ספד לו בבכי גדול: אמש נרצחו חמישה בני אדם בפיגוע נוראי בבני ברק, לאחר שמחבל ערבי בן עוולה יצא למסע טבח ברחובות העיר. הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע הירי בבני ברק מובא למנוחות בעיר. הרב אבישי יחזקאל, שכמו הורים רבים אחרים ירד עם בנו הפעוט . בשעה 11:00 נפתחה לווייתו של יעקב שלום.

Posting Komentar

0 Komentar